Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Wednesday, July 13, 2011

saya akaaannn pergiii......

saya akan pergi..
mmg akan pergi pown...
jgn tahan saya lepas nie...
bile saya da pergi mmg saya akan kembali pown..
x yah isau k...
btol ! x yah isau laaa...
akan ade cenderahati la tok awak k...
so jgnla tahan saya lau saya nk pegi kn...
bukan jaoh mane pown..
setakat LANGKAWI tu kan...
bagi la peluang tok saya rase pengalaman berada di pulau an...
nk jugak gelapkan kulit nie...
so BYE BYE BYE BYE BYEEEEEEE .....
jgn la cedih2..
g x lame pown..
ble da dpt ape yg diberi of course lupe nyer la bape lame i pegi an...
xper...
INSHAALLAH i ok je kat sane ekk...
doakan saya ekk...
ok !!!

agaknyer kowt.. xtw la hotel ne aqu akan nginap an...

p/s : jage diri bebaek ekkk kat sane... BAEK MAK !!!

No comments:

Post a Comment