Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Thursday, November 24, 2011

mmg capital "Z" yg aqu suka..


bila hati sudah mabuk kasih kan ...
segala hal ibarat bunga bunga belaka ..
I LIKE U 
mahu sahaja aku meluahkannya pada si dia ...

peliknya...
dalam demam peperiksaan STPM kini..
masih sempat lagi untuk aku sangat menyukai dia..
sayang sangat dekat dia ...
nak dekat selalu dengan dia ..

kata mak ...
cari bakal menantu biarlah yang boleh jadi imam pada kita..
yang boleh jadi khalifah untuk kita
yang boleh jadi paling terbaik untuk kita ...
memang dia ada ciri ciri yang aku cari ...

terima kasih mak atas nasihatnya ...
memang sekarang aku sedar aku sayang mak sangat sangat !
taknak lepas dari mak ..
hahaha !

balik pada cerita ..
alangkah bahagianya kalau dia pun tau apa yang aku rasa ...
tapi bagus lagi kalau dia respon la...
tapi dia lagi suka yang bekas sekolah agama ...
pakai tudung labuh dan sebagainya ...
aku cuma perempuan biasa dari sekolah menengah ...
takda yang istimewa pun ..
boleh ke dia suka pada aku ...
???

usaha tangga kejayaan
sabar separuh daripada iman
paling utama rasa jangan pernah terpadam
MR. "Z"
saya akan tunggu awak ...
memang ini akan dijadikan sebagai pencarian terakhir ...



p/s : gemuruh, cemas, takut jer bila jumpe die <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment