Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Sunday, March 10, 2013

Bila lukisan tak menjadi ....



Assalamualaikum wrb ...

Khamis yang lepas atau boleh dikatakan Malam Jumaat la kan ... Heeeeehehehehhe ... Asal dengar malam jumaat jer bunyi da cam seram je kan ... Padahal bukan nak cerita seram pown kat sini ... Taklah .. Betul ... Saya tak de nyer nak cerita yang seram seram nie kat awak ... Heheheheheh .... Malam Jumaat yang lepas my roommate ajak melukis sekali ... Die student Fakulti Seni Grafik dan Kreatif program Design Tech and proceed masuk Fesyen .. So die nak finishkan assigment die mase malam tu jugak sebab esok pagi da nak kene antar ... At the end die ajak temankan die melukis ...

Hahahahahahha !!!

1st impression aqu bagi kat dia ... Sebab kenapa aku bagi impression yang macam tuh kat die sebab memang mustahil tuk aku kembali melukis ... Tangan saya sudah kaku mak lorh ... Tapi die tetap ajak jugak ... Ajak punya ajak last last aqu end up jugak melukis entah ape benda entah yang aku lukis ... Dalam rangka temankan die tuk siapkan assigment die aku ape lagi ... Hehehehehehe ... Tapi nak tengok hasilnye entah ape yang aku buat and hasil yang die buat ... Cekedout k !!!



sya yang punya ...


die punya jugak ...




die punya jugak ...



haaaa ... yang nie aqu punya ...



yang nie jugak ... buruk nya !


entah ape entah yang aqu lukis ..





I miss u !! YBZ

p/s : jgn cakap kat orang laen tau .. hehehehehhe .. :P

No comments:

Post a Comment