Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Tuesday, May 7, 2013

He Was Mine ...



Assalamualaikum wrb.

Yup ... He was mine before .. Kisah cinta tragik terjadi lagi. What I was hoping for just tinggal menjadi debu debu yang berterbangan. Dia kini ingin bebas .. Bebas terbang bersama sayap dia ... Aku faham semua itu... Tapi hati masih tak merelakan dia pergi dari sisi aku ... Jangan tinggal aku ... Please !!!

Mungkin benar bila ada yang kata cinta itu BUTA !!! Seriously ia memang buta ... Buta ketika bercinta sampaikan "hint" telah pun diberikan cuma aku sahaja yang tidak sedar itu semua. Aku tak rela hingga kini... Aku tak rela ....

Maybe this post you will says that looking too childish to read but is just a confession to what I've been trough this lately ... Bayangkan saat aku beranjak umur 21 ketika itulah segala harapan aku turut "vanish" bersama dia ... Hendak ku tangisi tiada guna ... Dia bukan suami aku ... Dia bukan tunang aku ... Dia hanya kekasih yang menyinggah dalam lubuk hati aku yang paling dalam ...

Kekasih ....

Sihat sihat lah dikau disana ... Jagalah dirimu dan badanmu ... Jagalah sesiapa sahaja yang telah kau pilih ... Bye ... Tiada kata lagi yang mampu ku ungkapkan ... Bisu menerpa ...










p/s : Ku tertinggal, ditinggal, pergi ...

No comments:

Post a Comment