Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Sunday, February 24, 2013

Already missing you ....



Assalamualaikum wrb ...

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan ...
Apabila jarak telah menerpa dalam kehidupan kita pastinya kerinduan juga akan datang menjelma ...
Aku yang berada di sini , jauh dari orang yang tercinta, jauh dari segala yang mencintai aku ...
Berada disini menagajar aku untuk sentiasa menghargai kehadiran orang yang menyayangi kita dalam kehidupan kita ...
Aku juga telah mula belajar untuk sentiasa merindu, rindu kepada segala-galanya ...
Mungkin benar kata orang dengan kita merindu pasti kita akan menjadi dewasa dan matang dalam menghadapi kehidupan kelak dimana segala cabaran yang menadatang pastinya lebih mencabar minda, emosi, kekuatan aku dan kelemahan aku ..
Aku ....
Aku ...
Aku ...
Aku ...
Aku ...

AKU RINDU DIA .....


p/s : ku hanya manusia biasa 

No comments:

Post a Comment