Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Friday, February 22, 2013

Rentetan Cerita Terkini



Assalamualaikum wrb ...

Ape ape pun harus dimulai dengan sesuatu yang baik barulah dapat diakhiri dengan baiknya juga ...

Kenapalaaaa segala yang sedang berjalan baik itu harus dihadapi dengan pelbagai dugaan yang kita tidak nanti natikan pun kehadirannya?? Semak kepalaku malam semalam memikirkan dugaan yang datang dikala bahagia datang menjelma ... Apala salah dan silapku ?? T_T

Kadang kala bila aku baca kembali nostalgia kehidupan yang pernah aku lalui, semamngnya takdir hidup aku akan diakhiri dengan kekecewaan ... AKU SUDAH PENAT ! Yang pernah terjadi harap takkan berlaku lagi ... Kekecewaan berkali kali tidak jemu menjengah aku disaat aku sedang bahagia ... Aku FED UP ! Sedih yang tak tertanggung dek badan, hati, jiwa, raga, fikiran, sudah tidak mampu untuk aku hadapi lagi ...

YA ALLAH ... Sememangnya jalan menuju bahagiamu amatlah sukar untuk aku jalani ... Mudahkanlah segala urusanku ... Aku akui aku banyak berdosa kepadamu maka ampunilah aku ... Aku ingin bahagia ... Bahagia yang diredhaimu ...

Kini aku disini. dia disana ... Aku doakan dia bahagia dan baik baik sahaja ... Aku doakan semoga segala urusan kami dipermudahkan ALLAH ... Aku cuba sedaya upaya dan aku harap dia juga begitu ... Fikiran selalu kepada dia ... Selalu ternanti nati panggilan dari dia ... Selalu ternanti nanti pesanan dari dia ... Selalu menyayangi dia ...

me and you , you and me

p/s : pleaseeeee ....

No comments:

Post a Comment