Nola Ibrahim's Blog !

Nola Ibrahim's Blog !

Saturday, March 8, 2014

Biar Terbang Sayapnya ...



Bismillah ...
Assalamualaikum ...

Hati yang telah lama tidak berdarah kembali berparut semula ... Dek kerana rasa ingin tahu yang lebih membuatkan aku menjejak kau kembali .. Oh oh ... Kecewa menerpa lagi ... Ermm ...

Kini aku telah ketahui bahawa kau memang bukan jodoh aku ... Walaupun aku cuba untuk menanti dengan sedaya upayaku ... Ermmm ...

OK ! enough cerita sedih ... Aku bukan NOLA kalau aku masih sedih dalam hal hati dan cinta ... Biar Cinta dan Rindu datang sendiri menjengah dalam kalbu tanpa perlu ada paksaan dalam penerimaan perasaan .. Walaupun begitu, aku memang tipu kalau aku kata aku tidak sayang pada dia lagi ... Nyata, melupakannya adalah hal yang tersusah dalam hidup aku .. Maaf pembaca ... Maaf atas jiwangku malam ini ... Ok .. Now masa untuk layan lagu jap ... Silaaaa yer ...

Asfan - Alasan Untuk Bahagia

Seperti mentari kan hilang
Mengikut jejakku menghapus bayangmu
Teruslah ku membawa cinta
Jauh dariku jauh darimu
Dan tak bisaku mengerti
Semua terjadi harus begini
Kini yang tinggal hanya
Sisa-sisa kisah yang terindah
Dan hitam tiba membawa derita
Sejujurnya masih ada rasa cinta
Yang tak akan putus
Kerna alasanmu untukku bahagia
Seharusnya kau sedari
Separuh jiwaku akan mati
Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia





p/s : Sayang Hati lebih pahit untuk dilepaskan dari Sayang Mata ... :'( 

1 comment:

  1. tak salah mengenang cinta lama.. >.< apa yang penting keadaan kita selepas ini. Adakah berbaloi hanya kita saja yang mengingatinya sedangkan dia tidak. WAKE UP! nurul a'la. you better than past! #seriouslytalk
    motif?? hahaha

    ReplyDelete